Algoritmet e Google dhe Penalizimet per SEO te Keqe: mos perdore teknika te keqija per te arritur sukses ne SEO sepse Google eshte e pafalshme me penalizimet e veta per keqeperdoruesit dhe per ata qe nuk dijne te bejne SEO.

Google Panda Algoritmi i Google per permbajtje kualitative -SEO

Google Panda eshte ndryshim ne algoritmin e rangimit ne rezultatet e kerkimit te Google e cila se pari eshte paraqitur ne shkurt, 2011.

Ndryshimi kishte per qellim te ule rangimin e faqeve me kualitet te ulte oe faqeve te holla (me pak permbajtje) dhe te kthej faqet me kualitet te larte afer majes se rezultateve te kerkimit.

Ky ndryshim ne algoritmin e Google ka bere te:

1.Largoje (ndaje) permbajtjen me kualitet te ulte,
  a)Permbajtjen duplikate (dyfishuar,kopjuar),
  b)Artikujt e shkurter,substanciale,jo ndihmuese,
  c)Gabimet ne shkrim,stil dhe gramatikore.
2.Fokusohet ne permbajtjen unike,
3.Koncentrohet ne autoritetin e faqes,
4.Shkalla e reklamave duhet te jete ne nivel te shendoshe ( te mos e pengojne eksperiencen e vizitoreve).

Google Penguin Algoritmi i Google per kualitet te linqve

Algoritmet  Google-Penguin Update
Google Penguin Update

Google ka lansuar perditesimin e vet Penguin ne Prill 2012, ne menyre qe me mire te i kap faqet te cilat ishin duke abuzuar (keqeperdorur) ne rezutatet e tyre te kerkimit, sidomos ato te cilat ishin duke blere linqe ose duke i arritur ato permes rrjeteve te linqeve te dizajnuara ne menyre primare per te u rritur ne rezultatet e kerkimit te Google.

Kur perditesimi me i ri Penguin eshte lansuar, faqet te cilat kane ndermarre veprime te heqin linqet e keqija ose te largojne abuzimin, kane patur mundesi me e rikthy namin (famen) dhe ta rikthejne rangimin.

Edhe faqet e reja te cilat me pare nuk jane zene me Penguine munden te biejne ne kurthen e Penguine te Google.

Hummingbird Algoritmi - Platforma e re e kerkimit


Hummingbird eshte emri i platformes se re te kerkimit te cilen Google eshte duke e perdorur prej Shtatorit 2013 dhe emri vjen prej te qenurit=Preciz dhe I shpejte dhe eshte dizajnuar per nje fokus me te mire ne kuptimin pas fjaleve.

Qellimi eshte qe faqet qe i pershtaten kuptimin te kerkimit jane me te mira se sa faqet te cilat i pershtaten vetem fjaleve kyce.